"Viņš ir augšāmcēlies, un Viņa šeit nav."* Mk 16:1–8
Lieldienu vēsts nemaz nav tik pašsaprotama. To var pamanīt, lasot evaņģēlija liecību par tā rīta notikumiem. Nedz mācekļu skumjās, nedz sievu rīcībā, dodoties uz kapu, nav atrodamas ne mazākās cerības, ka Jēzus varētu būt dzīvs. Turklāt arī pats augšāmcelšanās mirklis ir palicis apslēpts. Sievas, atnākušas uz kapu, to atrod tukšu, tur ir tikai kāds jauneklis, kurš saka: “Viņš ir augšāmcēlies, un Viņa šeit nav.” Vienkārši sakot, Jēzus ir, un vienlaikus Viņa nav. Tomēr Viņa neesamība ir acīmredzama. Kā liecina pārējie evaņģēliji, vietā, kur tika guldīts Jēzus, ir atlicis vien līķauts. Sievas, redzot tukšo kapu, bailēs bēg no tā. Tā vien šķiet, ka vārdi “Viņš ir Augšāmcēlies” tiek izrunāti teju čukstus. Pirmais Lieldienu rīts pavisam noteikti nav piepildīts ar svētku gavilēm, bazūņu skaņām un liliju ziediem. Marka lakoniskā liecība par tā rīta notikumu, to padara cilvēciski patiesu.